Referenties


U leest op deze pagina de ervaringen van onze klant Yvon Notariaat BV.

Yvon Notariaat BV over IT Company


Bij Yvon is alle benodigde kennis aanwezig: juristen, mediators, bewindvoerders, advocaten en adviseurs. De deur staat bij Yvon open voor iedereen, en we adviseren je graag van begin tot eind. De medewerkers van Yvon hechten veel waarde aan oprechte menselijke aandacht, en deze waarde herkenden wij direct in onze interactie met IT Company.

Een voorbeeld hiervan is ons contact met de helpdesk van IT Company. Voor ons kantoor is het van groot belang dat de IT Company helpdesk altijd voor ons klaarstaat, zelfs buiten kantooruren. Volgens onze opvatting wordt iets pas als een probleem beschouwd wanneer het niet opgelost kan worden. De IT Company helpdesk wordt bemand door mensen die het probleem zelf oppakken en oplossen. Er is dus geen telefoniste die het probleem noteert en belooft later terug te bellen, maar daadwerkelijke hulp op het moment dat dit nodig is. Als een probleem niet direct kan worden opgelost, ontvangen we altijd een gedegen terugkoppeling over de oorzaak en oplossing. Bovendien weten ze goed te onderscheiden wat directe prioriteit heeft, waardoor stilstand van onze organisatie wordt voorkomen. Daarbij ervaren we dat de medewerkers van de helpdesk zeer vriendelijk en behulpzaam zijn in hun communicatie en dankzij het gebruik van slimme software, zoals 24/7 Realtime Monitoring, spoort IT Company proactief problemen op en waarborgt zo de continuïteit van onze organisatie. Hierdoor wordt proactief problemen opgelost en stilstand voorkomen.

Nu we al enkele jaren klant zijn bij IT Company, kunnen we dit goed vergelijken met onze vorige IT-partner. Bij onze vorige IT-partner werden we geconfronteerd met onverklaarbare uitval van verbindingen met de Cloud servers. Ondanks herhaalde klachten werd steeds gezegd dat alles naar behoren functioneerde en dat er dus geen problemen waren. Het gevoel dat we als klant niet serieus werden genomen was een belangrijke reden voor ons kantoor om o.a. over te stappen naar IT Company. Zelfs als een probleem niet direct kan worden opgelost, vinden we het essentieel dat het door ons ervaren probleem wordt erkend. Uiteindelijk bleek het probleem van de verbindingen te wijten was aan een onjuiste instelling die vrij eenvoudig kon worden gevonden en opgelost. Dankzij de vastberadenheid van de medewerkers van IT Company werd het probleem ontdekt en kwam het probleem niet meer voor in hun vergelijkbare oplossing, Cloud Services.

Naast de constante problemen met uitval en het daarbij gebrekkige support, was er nog een andere reden om voor IT Company te kiezen: het concept van een one-stop-shop, oftewel één plek voor al onze automatiseringsvragen. Ons kantoor hanteert de slogan "Geen vraag onbeantwoord," en deze filosofie sluit perfect aan bij IT Company. Onze medewerkers hoeven niet telkens verschillende softwareleveranciers te benaderen voor antwoorden; een belletje naar IT Company volstaat. De medewerkers daar gaan dan aan de slag met de vraag, verzorgen de communicatie en afstemming met andere betrokken partijen. Dit bespaart ons veel werk en heeft als groot voordeel dat ze de (ICT)taal van de andere partijen spreken. Hierdoor kunnen wij onze focus houden op onze werkzaamheden en onze expertise!

Dus, als je op zoek bent naar een betrouwbare partner die transparant is, menselijk handelt en je organisatie ondersteunt, dan ben je bij IT Company aan het juiste adres!

Meer informatie?

Neem contact op met een van onze medewerkers.

Bel ons